2.2.06

Rodamons

RODAMONS

El primer trimestre ens van presentar, desde l'assignatura "Metodologia del joc", un dels projectes que hauriem de fer: una joguina.
Haviem de pensar a quina edat la voliem dirigir, informar-nos de quines éren les joguines més adients per nens i nenes d'aquella edat, pensar-nos què posar al projecte escrit (aquesta era la part més pesada!), buscar el material adient,... masses coses!!
Què fer?... Em venien mil idees al cap, però cap que m'acabés de motivar per posar-me mans a la feina! La professora començava a apretar perquè li donéssim una resposta concreta, així que, amb una mica de pressió al damunt, vaig decidir que construïria un tricicle amb remolc, totalment casolà!
I així ho vaig fer! Però com us podeu imaginar, no pas sola! Vés a saber què hagués sortit llavors!!... Em va ser indispensable l'ajuda del meu pare i els consells de la meva mare per poder tirar aquest projecte endavant!
Cap de setmana rere cap de setmana el tricicle anava agafant forma. El meu pare deixava per unes hores les seves tasques del camp i ens dedicàvem a medir, tallar, polir i encaixar fustes perquè quedés el més perfecte dins les possibilitats! Cada diumenge, els de ressaca i els de no ressaca, vam dedicar una estona a pujar un punt la nota final de la joguina!
Després de, més o menys, dos mesos, ja només quedaven dues feines per poder presentar-lo: pintar-lo i enganxar les peces. Aquestes éren feines exclusivament meves!
Així que després de dies entre martells, tornavissos, claus, paper de vidre, serres, cola, pintura, un metro,... el recolzament dels coneixements del meu pare sobre tot tipus d'invents i els de mare sobre els infants, el resultat va ser aquest:



Per tots aquells que us morieu de ganes de veure'l!!... "I el tricicle?! Que l'acabaràs algun dia?!" Haig de confessar, però, que no està acabat del tot...ja us n'haureu adonat!...falta el remolc! Però, aunque las segundas partes nunca fueron buenas, estic convençuda que aquesta ho serà!

Pels curiosos, la nota va ser un 9!
I per aquells que no ho són tant, la nota va ser un 10! Vam aconseguir el nostre objectiu! Personalment vaig quedar totalment satisfeta i orgullosa de la feina que haviem fet, així que només em queda donar les gràcies al meu pare per la seva paciència i a me mare per treure el nas tantes vegades pel garatge! Per tant, aquesta nota està divida entre 3!

Felicitats pares! Tenim un excel·lent!

3 Comments:

At 10:53, Blogger Josep Maria said...

ja et vai dir que m'encantava! us felicito per la feina...
un consell... la lletra un xic mes gran? els qu ehi veiem poc tenim dificultats...
merci! i sort en la segona part!

 
At 16:30, Blogger Angel said...

Ei...moltissimes felicitats per la nota del projecte i sobretot per haver-lo acabat...jejjeje....
El remolc...ummmm....una putada pel nen, crec que el prefereix sense remolc mes lleuger...
Per cert, m'agrada mes la foto que surts tu dalt del tricicle, sincerement dos joguines pels nens...;)
Puc assegurar, que aquesta xaia anomenada Lula, te un do especial per les manualitats, i no penseu malament degenerats..Pero el seu regal d'aniversari, es un altre exemple de bon treball i delicadesa, un altre excelent, tot i que aquest us "foteu" ;) nomes es per mi....
El xaio...t'envia un petonet. M'agrada llegir-te, senyals que estas vivita i coleando, donant guerra i disfrutant.
Records a totes les xaies especialment a la despistada de la Tamara..
Molts molts molts petons
Cuida't molt vale????

 
At 11:10, Blogger Joaquim said...

Caram, caram...
Si aquest bloc , va agafant la forma del tricicle i l' esperit de la nit de pluja del primer post , serà de visita obligada.
Salutacions

 

Publicar un comentario

<< Home