2.3.06

1 + 3 + 06 = 23... contigo voy a flipar



1 + 3 + 06 = 23 ... cOnTiGo vOy A fLiPaR

Tot i que encara no els tenia i estàvem celebrant el cumple de la Clara (MOLTES FELICITATS xaia!!), l'immillorable concert al que vam assistir va fer que comenci aquest nou any amb "bon gust d'oïda i vista"!!

Dissabte ens trobavem la Clara, la Marina, la Tam i jo a quarts d'onze a la Pça. Sta. Anna, sense cap entrada a la mà i disposades a vibrar amb els ritmes i lletres més suculents de Pastora, la gran crack dalt de l'escenari!
A les onze i pocs minuts van començar a apagar les llums... ja començava el gran espectacle! Un inici espectacular, amb grans projeccions de muntatges virtuals sobre la vida moderna. Començava el subidón, subidón, subidón, dón!!...
Després de la demo informàtica, la protagonista va ser ella i les seves lletres, tan encertades sempre! Dos hores de ritmes inconfusibles, de projeccions subrealistes, de posades en escena úniques, d'interpretacions brillants i de la millor companyia per disfrutar d'aquest esdeveniment! "Nos sobraban mil sonrisas"!.. i a la resta d'assistents també, que tot i que la majoria portaven màscares o anaven pintats, no es podia dissimular!
La primera nota de cada cançó proposava entre nosaltres una endevinalla amb encert segur... i després.... a deixar-te portar! Cançó rere cançó, del primer disc com Tengo, Runner, Mirona i Lunes; del segon, gairebé sencer, amb Desolado, Día tonto, El azar no perdona i Y que pasa si soy del montón,... i algunes inèdites, vam acabar sense veu i amb gran part de les energies gastades! Però encara quedava molta nit!
L'estratègica posició que vam agafar, a primera fila amb les jaquetes penjades a la valla, va fer que la motivació que transmetia fos rebuda al 150%!! Alhora que descarregàvem piles, les tornàvem a carregar per seguir amb aquell bon rotllo durant tota la nit!
Les dues hores van passar volant, ja se sap què passa quan el que estàs vivint pot ser que arribi a la perfecció! Un cop més aquella sensació de "s'ha fet curt!" Però la intensitat amb la que es viu ho compensa! L'equilibri... eh, Tam!!
A partir d'ara, cada cop que escolti el seu CD, estarà "llenito de sensaciones nuevas".


I avui em trobo començant una nova etapa de la meva vida mentres recordo moments irreemplaçables dels 22.
La primera part d'aquest dia, de les 00:00 fins anar a dormir, ha sigut inesperada! El dia ha començat millor del que esperava; amb un gran somriure als llavis gràcies a una persona MOLT ESPECIAL. Malgrat tenir-la en la distància, la casualitat ha fet de les seves i he pogut rebre un dels millors regals: parlar-hi i veure-la!
La segona part del día tonto ha començat amb un Sol radiant, i tot i que s'ha anat tapant el cel, els núvols no han pogut dissimular l'alegria de totes les felicitacions rebudes, cada una d'elles un regal.
Moltes gràcies per les abraçades, els sms, les trucades i el brindis amb la birra!
Ara que ja els tinc... de moment tot segueix igual! No sé què em deparen aquests 23 a curt, mig o llarg termini; només espero poder seguir rient, somiant, ballant,... al ritme que em marqui i amb les persones que més estimo al costat, i les que estan lluny, un xic més a prop.

4 Comments:

At 22:43, Blogger Joaquim said...

Estic segur que vas trobar a faltar alguna felicitació.
(je,je,...)
Doncs mira un que passa dels 23 i dels 32 t'envia una felcitació i un regal : llegeix el poema que he penjat al meu bloc. Segur que t'agrada.
http://espaipsicoanalitic.blogspot.com/2006/03/encetar-nous-camins.html

 
At 01:39, Anonymous Anónimo said...

Uoooooooo!!!
Un concert per disfrutar i deixar-te endur per les sensacions, això si amb la millor companyia... saps que tenia moltes ganes de anar aquest concert amb tu Lula i el primer va ser bo, però diferent i aquest...perfecte!! tot i que jo hem vaig quedar literalment sense veu i tu pel mateix camí, no l'oblidaré i repetirem quan?¿ Això no ho sé però el que si tinc clar és que els nostres passos tard o d'hora ens tornaran a portar!!!
1ptonàs xaia!!!

 
At 01:42, Anonymous Anónimo said...

Lula crec que no cal que digui qui sóc oi?¿ per qui no ho sàpiga pues seguiré en el anónimo!!!!jejejjeje....
Sorry, però avui estic fatal nose que podrà ser.....jajajjaja!!!!
Muxus

 
At 12:15, Anonymous Anónimo said...

Pos jo tb hi era i no us vaig veure!!! La veritat és q no li vaig fotre ni puto cas al concert... Vaig arribar tard x problemes laborals (juas juas juas, dit així sóna serio i tot...) i estava sentint-lo (q no escoltant-lo) dsd la Pça Sta Anna, agafat a la barra (gran nit on no+ vaig pagar l'esmorzar, jejejeje)

Mira, jo niré de xulispa tb i no sortiré del meu anonimat tp... mira tu por donde... jejejeje.


A qidar-se!!!

 

Publicar un comentario

<< Home