7.5.06

Que locuraaaa!!!....


ACABEM BÉ LES CLASSES... I COMENCEM ENCARA MILLOR EL PROJECTE!!

Per qui vulgui apuntar-s’ho a l’agenda i per qui vulgui viure-ho en directo!!:

* Dimecres 10 de MAIG:

Gertrudis a Badalona per la Festa Major (gratuït)

* Dijous 11 de MAIG:

Pastora a Badalona per la Festa Major (gratuït)

* Divendres 12 de MAIG:

Muchachito, la Kinky beat, Reinzidentes, Vive la Fete i altres al Fòrum per la Telecogresca (12 euros; les entrades es poden adquirir a l’Fnac, al Servi Caixa,...)

Ens la veiem per allà!!

2 Comments:

At 01:15, Anonymous Anónimo said...

Uola!!!
avui estic inspirada i amb ganes d'escriure!!
Abans he escirt al de Pineta k no vaig anar però per mi és un lloc molt especial i m venia de gust dir alguna cosa però en aquesta aventura he format part i tinc cosetes a dir!!
M'hagues agradat pujar disabte xo no va poder ser, xo tot i axi els dos dies han sigut curts xo intensos!S'ha de dir k vam aprofitar bastant els dies... El que més em sorpren d'akesta sortida és la gent k hem anat! les xaies si k conexiem als xaios xo entre ells ben poc x no dir gens; tot i aixi va haver-hi molt bon rollo cm va dir algu/na; jeje...
Simplemennt que ha sigut genial i k lula som unes LIANTES!!!
Dolços somnis...
Tamara

 
At 01:23, Anonymous Anónimo said...

juu!!
la he liat caxo el comentari anterior va sobre la sortida a vallde núria okix!!
Sobre akest dir k aveure si la gent s'anima k pot estar molt bé sobretot muchachito que és festa segura no ho dubteu mai!!
Agur!!

PD: Ja paro d'escriue que sino la liaré més encara!!

 

Publicar un comentario

<< Home